Mage obecně
PvP Revolt :: Player vs. player :: Class forum :: Mage
Strana 1 z 1
Jaký druh glyphu k armorům používáte?
Mage obecně
Zdravím,
podíváme se na tuto class z obecného hlediska. Hlavně abyste byli schopni si vybrat to co Vás bude bavit a co Vám bude vyhovovat.
Mage narozdíl od ostatních class nemá žádné "nepřerušitelné" healy. Jediný heal, který vlastní (po použití glyphu) je Evocation, které vrátí 40% hp a 60% many jednou za 4 minuty. Tento spell je channeled (tj má okamžitý účinek, ale "castí se"). Nevýhoda tohoto spellu je, že se velice snadno přeruší bez toho, aniž byste pocítili nějaký účinek. Jako příklad uvádím, kterýkoli silence/stun. Další nevýhoda je, že pokud do Vás v tu chvíli někdo mlátí, tak stačí ubrat to co si přidáte. V tu chvíli to pak je stejně jen na doplnění many, protože se nemůžete bránit.
Oproti WotLK má mage výhodu ve vyměňování armorů, nyní jsou do pvp použitelné všechny tři druhy (Molten/Mage/Frost) a do pve dva (Mage/Molten). Navíc pomocí glyphů lze zvýšit efekty všech tří naráz, což se hodí hlavně do pvp (hlavně arén), kde potřebujete být hodně flexibilní. V pve se navíc už může používat Mage armor, které je v podstatě jen na přírůstek many.
Další (ne)výhoda je praktické nevyužití spiritu jak v pvp, tak v pve. Pokud uvidíte mága co má spirit, tak jedině že nemá na sebe nic lepšího. Nebo to neumí.
A teď k základům. Narozdíl od melee class, magové musí důsledně mít základní vlastnosti tj správný hit rating a spell penetration rating. Melee class (hlavně roguny) tvrdí že hit není třeba, že to radši narvou do haste a prostě víckrát praští svůj cíl a jeden miss nepocítí. U magů to však může znamenat velké problémy. Pokud se netrefíte s instant pyroblastem za 40K, který Vám procuje jednou za desítky vteřin, případně se netrefíte s frost novou a to melečko furt nakládá za 50K/ránu tak to už problém je. To samé můžeme říct o použití counterspellu na cíl, který Vám ho resistne a vesele si castí dál.
Takže základní staty pro pvp:
Základní staty pro pve:
No a teď k samostným specializacím. Mage má 3x dmg spec (frost/fire/arcane). V současné době lze chodit se všema jak pvp, tak pve.
Frost
Základním úkolem je zamrazit/zpomalit nepřítele a držet si ho od těla. Má štít a hlavní spell je instant. Obecně je nejsilnější v pvp.
V pve jede na procnutí Fingers of frost, díky kterým potom získává 3x větší šanci na crit + může použít Deep freeze, které po critnutí zlepšuje celkové dps na srovnatelnou úroveň s fire/arcane. Frost je dobrý do pvp, ale do pve jen jako srandu, určitě ne pokud chcete progresovat nebo začínat s pve mágem.
Fire
Velmi pohyblivý, základní spell může stát 0many a může se castit za pohybu. Základní taktika je mít dva crity po sobě -> instant pyroblast. Žádný silnější štít. Po smrti získá druhý dech. Je dobrý hlavně na plošnění, vhodný hlavně do bg nebo 5v5 arén.
Do pve právě teď nejvhodnější. Může se pohybovat a stále útočit (dobré do raidů).
Arcane
Statický, do pvp používá zpomalování, které se aplikuje při castění základního spellu. Využívá silný 1v1 burst, ale má minimální obranné prvky. Spousta podpůrných talentů (instantní nevidilenost, po blinku menší šance na zásah atd.) Nejjednodušší na ovládání.
Do pve býval vždy nejlepší volbou, na cata se používal až po buffnutí (teď je obtížné vytočit to co s fire). Přesto je jednoduchý.
Snad Vám to pomůže při výběru.
podíváme se na tuto class z obecného hlediska. Hlavně abyste byli schopni si vybrat to co Vás bude bavit a co Vám bude vyhovovat.
Mage narozdíl od ostatních class nemá žádné "nepřerušitelné" healy. Jediný heal, který vlastní (po použití glyphu) je Evocation, které vrátí 40% hp a 60% many jednou za 4 minuty. Tento spell je channeled (tj má okamžitý účinek, ale "castí se"). Nevýhoda tohoto spellu je, že se velice snadno přeruší bez toho, aniž byste pocítili nějaký účinek. Jako příklad uvádím, kterýkoli silence/stun. Další nevýhoda je, že pokud do Vás v tu chvíli někdo mlátí, tak stačí ubrat to co si přidáte. V tu chvíli to pak je stejně jen na doplnění many, protože se nemůžete bránit.
Oproti WotLK má mage výhodu ve vyměňování armorů, nyní jsou do pvp použitelné všechny tři druhy (Molten/Mage/Frost) a do pve dva (Mage/Molten). Navíc pomocí glyphů lze zvýšit efekty všech tří naráz, což se hodí hlavně do pvp (hlavně arén), kde potřebujete být hodně flexibilní. V pve se navíc už může používat Mage armor, které je v podstatě jen na přírůstek many.
Další (ne)výhoda je praktické nevyužití spiritu jak v pvp, tak v pve. Pokud uvidíte mága co má spirit, tak jedině že nemá na sebe nic lepšího. Nebo to neumí.
A teď k základům. Narozdíl od melee class, magové musí důsledně mít základní vlastnosti tj správný hit rating a spell penetration rating. Melee class (hlavně roguny) tvrdí že hit není třeba, že to radši narvou do haste a prostě víckrát praští svůj cíl a jeden miss nepocítí. U magů to však může znamenat velké problémy. Pokud se netrefíte s instant pyroblastem za 40K, který Vám procuje jednou za desítky vteřin, případně se netrefíte s frost novou a to melečko furt nakládá za 50K/ránu tak to už problém je. To samé můžeme říct o použití counterspellu na cíl, který Vám ho resistne a vesele si castí dál.
Takže základní staty pro pvp:
- hit cap - obvykle 4% (ze zkušenosti doporučuju třeba 4,01 protože při 4% jsem občas miss hodil)
- spell pene cap - sám nevím jaký je, někdo tvrdí že 200, jiný zas 270. Osobně doporučuju mít na to minimálně těch 270 (Neck nebo Back se spell pene + ench na back - předmět se volí dle specializace). Pro srovnání:
- Mage armor +45 resistance
- Mark of the wild +97 resistance
- Paladinova aura +195 resistance
- Blessing of the kings +97 resistance
Základní staty pro pve:
- hit 17% - pokud máte v partě draeneiho tak stačí 16, ale nespoléhejte na to
- spell pene - 0
No a teď k samostným specializacím. Mage má 3x dmg spec (frost/fire/arcane). V současné době lze chodit se všema jak pvp, tak pve.
Frost
Základním úkolem je zamrazit/zpomalit nepřítele a držet si ho od těla. Má štít a hlavní spell je instant. Obecně je nejsilnější v pvp.
V pve jede na procnutí Fingers of frost, díky kterým potom získává 3x větší šanci na crit + může použít Deep freeze, které po critnutí zlepšuje celkové dps na srovnatelnou úroveň s fire/arcane. Frost je dobrý do pvp, ale do pve jen jako srandu, určitě ne pokud chcete progresovat nebo začínat s pve mágem.
Fire
Velmi pohyblivý, základní spell může stát 0many a může se castit za pohybu. Základní taktika je mít dva crity po sobě -> instant pyroblast. Žádný silnější štít. Po smrti získá druhý dech. Je dobrý hlavně na plošnění, vhodný hlavně do bg nebo 5v5 arén.
Do pve právě teď nejvhodnější. Může se pohybovat a stále útočit (dobré do raidů).
Arcane
Statický, do pvp používá zpomalování, které se aplikuje při castění základního spellu. Využívá silný 1v1 burst, ale má minimální obranné prvky. Spousta podpůrných talentů (instantní nevidilenost, po blinku menší šance na zásah atd.) Nejjednodušší na ovládání.
Do pve býval vždy nejlepší volbou, na cata se používal až po buffnutí (teď je obtížné vytočit to co s fire). Přesto je jednoduchý.
Snad Vám to pomůže při výběru.
Shaza- Poèet pøíspìvkù : 3
Join date : 22. 02. 15
PvP Revolt :: Player vs. player :: Class forum :: Mage
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru